Дистанційне навчання 7 клас фізика

 

22.04 2021р.

1. Перегляньте відео. https://www.youtube.com/watch?v=RDoHKQ6w9QU

2. Зробіть короткий конспект уроку https://docs.google.com/document/d/1_dOuDC-mC9mBMB-RYWdeurgl91IL_1J2/edit

3. Домашнє завдання: вивчити  параграфи 45-46 ст. 190-199. Завдання 35 (1-4)

19.04.2021р.

Тема : Закон збереження механічної енергії.

1. Перегляньте відео.https://www.youtube.com/watch?v=E883-jJHXAM

2. Зробіть короткий конспект. 

Д/з Повторити параграфи 41-44. Підготуватись до тестування, Яке буде проходити 10 хвилин 22.04 о 08:15-08:25. Не запізнюйтеся.

15.04.2021р.

Розв'язування задач на закон збереження повної механічної енергії https://docs.google.com/document/d/1XnOeS6fvBvLVQ4EfA0knOF1IM_xvvdBn/edit#heading=h.gjdgxs

Відео з прикладами розв'язання задач https://www.youtube.com/watch?v=YFc68rTkq-A


12.04.2021р.

Механічна енергія та її види. 

Перегляньте відео. https://www.youtube.com/watch?v=RZBjtaDj5ro

Зробіть короткий конспект. https://docs.google.com/document/d/1ynk1pk2oUVArlA-l1Y6w9MdUuJA7P-sx/edit

Домашнє завдання:

Параграф 43-44вивчити. Завдання 33 зад (3,4,5) кожна задача оцінюється в 3 бали.


07.04.2021р.

Механічна робота та потужність  

Перегляньте відеоматеріал.  https://www.youtube.com/watch?v=RL6VjNmOUIc

Зробіть короткий конспект в робочий зошит https://docs.google.com/document/d/1DZW9Psludvsme1aX0KU3I8HYDHLz-nJE/edit?usp=drive_web&ouid=111949573133828581945&rtpof=true

Перегляньте відео матеріал по розв'язуванню задач https://www.youtube.com/watch?v=P6YvakCgHD4

Домашнє завдання параграфи 41-42 вивчити, розв'язати задачі  впр.31 (3.4), впр. 32 (3,4)

Домашня робота оцінюється в 12 балів (кожна правильна задача в 3 бали).

Приймаються роботи до 15:00,  11.04.2021р.




05.04.2021р.

Контрольна робота №4

Робота розміщена https://docs.google.com/document/d/175WNkwII5tp_hzR_7cDD5P_QRJPQallF/edit

01.04.2021р.

Завдання розміщене за посиланням 

https://docs.google.com/document/d/1UgMOGfh_rFjyQ1s1g954Y5g_IUR87j4O/edit

Наступний урок контрольна робота (Тиск рідин і газів, сполучені посудини, виштовхувальна сила.)


29.03.2021р.

Тема:  Лабораторна робота №10 "З'ясування умов плавання тіл"

Для виконання роботи необхідно взяти чистий подвійний листок з зошита. Після карантину роботу  вклеїмо в зошити для лабораторних робіт.

Записуємо дату, лабораторна робота №10, тему лабораторної роботи, яка знаходиться в підручнику на сторінці 167.

Мета роботи, обладнання та хід роботи (все як ми оформляли попередні лабораторні роботи.)

Перегляньте відео як виконується робота https://www.youtube.com/watch?v=uMiWTVLBmYo&t=9s

Дані з відео переносимо в таблицю і в кінці висновок.

18.03.2021 р.

Тема: Розв'язування задач.

1. Дайте відповіді на такі запитання:

  а) Яку силу ми називаємо виштовхувальною?

  б) Сформулюйте закон Архімеда.

  в) Як експерементально довести існування виштовхувальної сили?

  г) Що є причиною виникнення виштовхувальної сили?

  д) Від яких величин залежить виштовхувальна сила?

   е) За якою формулою визначаємо виштовхувальну силу?

2.  Розглянемо приклади розв'язування задач https://www.youtube.com/watch?v=hA6yKXN1e3k

3. Д/З повторити пар. 39. Розв'яжіть задачі вправа 29 (1, 2. 3)

Правильність виконання зад.1 - середній рівень,  зад. 1.2- достатній рівень,  зад.1,2,3-високий рівень. Пам'ятаємо про доброчесність.

Роботи виконуємо у робочих зошитах, фотографуємо та відсилаємо в приват. Незабувайте вказати прізвище.

Домашні роботи приймаються до 21.00  18.03. У випадку виникнення питань - телефонуйте, або пишіть у приват.



15.03. 2021р.

Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда.

1. Перегляньте відео. https://www.youtube.com/watch?v=rjS0Ohor1hc

2. Зробіть конспект у зошиті для класних робіт.

3. Дайте відповіді на запитання для самоперевірки ст. 161 (підручник фізика 7 клас)

4. Д/З параграф 39 ст.156-161 вивчити.



05.11.2020

Розв'язування задач.

Перед розв'язуванням задач дайте відповіді на запитання (відмітьте правильні відповіді)

1. Прямолінійним рівномірним рухом називається рух при якому

      а)  тіло за одинакові проміжки часу проходить одинакову відстань

      б) тіло за одинакові проміжки часу проходить не одинакову відстань

       в) траекторія руху є крива

      г)  траекторія руху є пряма


2. Вкажіть основну одиницю вимірювання часу ( в системі CІ)

     а) секунда

     б) хвилина

     в) година


3. Прямолінійним нерівномірним є рух при якому

  а) траекторія руху є  крива

  б) траекторія руху є пряма

  в)  тіло за одинакові проміжки часу проходить одинакові відстані

  г)  тіло за одинакові проміжки часу проходить неодинакові відстані


4. Вкажіть основну одиницю вимірювання швидкості

   а) км/год

   б) м/с

   в) км/с

   г) м/хв


5. Яким видом руху є рух міського транспорту

  а) непрямолінійним нерівномірним

  б) непрямолінійним рівномірним

   в) прямолінійним рівномірним

   г) прямолінійним нерівномірним


6. Вкажіть основну одиницю вимірювання шляху ( в системі СІ)

  а) м

  б)  км

   в) см

  г)  дм


7. Швидкість тіла залежить від

  а) маси тіла

  б) часу руху тіла

  в)  розмірів тіла

  г) шляху яке тіло пройшло


8. Вкажіть швидкість тіла, яке за 2 секунди пройшло шлях 12 метрів

  а)  6 м/с

  б)  12 м/с

  в)  24 м/с

  г)   2 м/с


9. Учень за одну хвилину пройшов 300 метрів, а потім за 3 хвилини іще 500 метрів. З якою середньою швидкістю рухався учень?

  а) 200 м.

  б) 300 м.

  г)  400 м


10. Коли два учні на уроці фізичної культури біжать на випередки, виконуючи норматив в бігі на 60м, то яким є їх рух

  а) прямолінійний нерівномірний

  б) непрямолінійний нерівномірний

  в) прямолінійний рівномірний

  г) непрямолінійний рівномірний


Приватним повідомленням (не в групі) на мій номер присилаємо фото з відповідями.

Наприклад:

                  Іванов Іван

1 - а), г)

2 -б)

3 - б), г)

і так далі 

Роботи приймаються не пізніше 21.00   05.11.2020р.

      

Розвяжіть задачі

1. Мама послала сина в магазин за продуктами. Відстань від дому до магазина 800метрів. Хлопець до магазина йшов 4 хвилини, а назад -6 хвилин. Яка середня швидкість руху хлопчика?


2. Катер рухався по озеру і за перші 30 хвилин пройшов 10км, за другі 30 хвилин пройшов іще 12 км, а за останні 10 хвилин пройшов 5 км. З якою середньою швидкістю рухався катер?


Аналогічно розвязки задач пересилаємо на перевірку.


         02,11. 2020р.

Тема заняття : "Прямолінійний нерівномірний рух. Середня швидкість руху."

https://www.youtube.com/watch?v=scZ_nPk8TzA

Комментариев нет:

Отправить комментарий